Tu cum zambesti?


Nu stiu cum este pentru voi, dar pentru mine zambetul este magia necesara din fiecare zi :).

Imaginea mea despre lume este putin haotica in acest moment. Toata lumea este preocupata de griji, probleme atat materiale cat si sentimentale, iar oamenii sunt destul de tristi. Poti observa asta intr-o zi obisnuita pe strada, in masina, la serviciu sau chiar acasa. Tocmai de aceea zambetul pentru mine reprezinta energie si totodata face putina lumina in lumea asta care alearga in toate directiile.

Imi place sa zambesc pentru ca ma face sa ma simt bine si pentru ca am observat ca ii pot molipsi si pe cei din jurul meu cu starea mea buna. Este o complicitate si o conexiune foarte frumoasa cand ii zambesti cuiva si persoana respectiva iti raspunde tot cu un zambet. Zambesc mereu, cand imi place o persoana, o situatie, cand simt ca o persoana poate fi incurajata, cand e soare afara, oriunde si oricand :). Mi s-a spus nu o data ci de mai multe ori ca zambesc tot timpul sau foarte mult 😀 si imi place cand lumea observa lucrul asta.

Asa mi-am dat si eu seama ca am multe feluri in care zambesc, cum ar fi:

  • zambetul de fericire deplina, cand pur si simplu nu ma pot opri din zambit si ii molipsesc si pe cei din jurul meu;
  • zambetul de complicitate, cand vad acelasi lucru cu o persoana si doar asa putem „comunica”;
  • zambetul de multumire pentru colegi/prieteni/familie;
  • zambetul calduros de bun venit pentru clienti/persoane noi;
  • zambetul trist, cand cei din jurul meu reusesc sa ma faca sa-l afisez;
  • zambetul de indragosita/de visatoare;
  • zambetul din somn (da, zambesc pana si in somn) sau dimineata la trezire;
  • zambetul care nu se vede – la telefon/pc.

Hai sa zambim cel putin o data pe zi, sa ne facem atat noua ziua mai frumoasa cat si a celor din jurul nostru.

Aaa era sa uit, tu cum zambesti? 🙂

Zambete

Lasă un răspuns

