Primăvară cu dor


Îmi e dor de cel mai mare dor… Îmi e dor de primăvară, de frumusețea ei prin care mereu reușește să transforme tabloul din alb și gri în culori atât de pastelate, adăugând și acea aromă cu totul îmbietoare. Îmi e dor de mirosul de iasomie și de flori de cireși, de flori de mac din păr și albăstrele la urechi.

Îmi e dor de soare și de bucuria pe care razele lui nu prea fierbinți reflectă asupra mea un surâs ștrangar. Îmi e dor să mă trezesc cu razele timide bătând în geam, spunându-mi că ar fi timpul să zâmbesc :).

Îmi e dor de aerul ce pare mult mai fresh și de o plimbare tot mai lungă printr-un parc. Îmi e dor de o bancă la margine de lac, de discuții și de priviri spre lume și direcții noi.

Îmi e așa de dor de un vis care să nu mai pară basm ci simplu, realitate. Și de un scop care să ducă spre îndeplinirea unei pasiuni.

Îmi e dor de o strângere de mână hotărâtă și de o îmbrățișare caldă care să aducă atât de multă fericire în ochii mei; Iar fluturașul cel voios să vestească acea emoție frumoasa, numita iubire. Care să crească tot mai frumos colorat și să nu mai plece.

Îmi e dor de un vals pe malul mării cu sunetele din vioară și note de pian. Să închid ochii și doar să simt cum aș putea să plutesc, ușor dar grațios și plină de speranță.

Îmi e dor de primăvară și culori, de oameni dragi și de emotii, de flori și zâmbete, de soare și fericire, de iubire și pasiune, de nou și vechi, de vise și natură…

flori-in-par

Lasă un răspuns

