Bun venit…


Bun venit anule 2017! Nu am sa-ti cer multe pentru ca urmaresc sa nu mai fiu atat de pretentioasa si cu mii de planuri (ganduri). Am sa-ti cer sa-mi aduci in primul rand sanatate, sa-mi intaresti curajul de incerca orice, sa-mi permiti sa gresesc si sa invat din asta, sa fiu mai relaxata si sa-i las pe cei din jur sa ma cunoasca…si as mai vrea sa mai iubesc la fel, mai mult, orice, oricand.

Nu as mai vrea sa-ti stric suprizele, sa ma gandesc, sa analizez asa ca te las pe tine sa-mi oferi ce consideri ca trebuie ales. Sa alegi tu momentele potrivite dar sa ma ajuti sa mai lucrez la rabdare si intelegere.

Poate o sa vrei sa-mi scoti in cale carti, oameni, cuvinte care sa ma inspire. Care ar putea sa ma dezvolte si sa-mi aduca noi cunostinte.

Si as mai vrea sa nu uiti sa te gandesti si la cei din jur, sa mai calmezi certurile/neintelegerile, sa oferi oamenilor mai mult calm si mai multa dorinta de a se bucura mai mult de orice moment intalnit. Ajuta-i tu sa descopere iar zambetul si rasul si sa pretuiasca mai mult ceea ce au.

Sa vii cu mai multe vise, sperante, incredere, putere, sanatate si bucurie nemarginita.

La multi ani 2017! Sa ne aduci mult zambet!

revelion-2017

Lasă un răspuns

