Ziua de luni


Oare cati dintre noi nu ar vrea sa mai intarzie putin ziua de luni? Sau cati dintre noi se duc cu drag la cele 8 ore de luni pana vineri sau si in weekend?

Oare cati dintre noi inca nu si-au pierdut rabdarea in fata favoritismelor, a nemultmirilor, a barfelor si a beneficilor uitate sa mai apara?

M-as bucura sa aud ca raspunsul ar fi „multi, foarte multi” se duc cu drag la locul de munca. Desi ar trebui sa recunosc ca eu nu m-as numara printre ei…

De ce? probabil din cauza asteptarilor prea mari, a rutinei, a oamenilor, a faptului ca ma simt omul invizibil…Pentru ca vezi tu nimic nu pare sa fie asa cum iti imaginai, iar oamenii cu potential ajung sa ramana prinsi in locuri in care isi pierd identitatea si devin roboti. Pentru ca parerea lor nu conteaza, pentru ca munca lor nu pare sa fie apreciata si pentru ca mereu competitia si locul „a’l mai de sus” pare sa fie mai important indiferent de orice…

Poate ca asa sunt eu, doar o visatoare care mereu spera la mai mult, la ceva diferit, la ceva normal. Dar aceste simtiri au si avantaje si dezavantaje iar cand esti foarte departe de scopul tau…te simiti dezamagit si demotivat.

Mi-ar fi placut doar sa am o singura specializare, sa urmez un singur traseu si sa fiu sigura de ceea ce imi doresc, asta m-ar fi scutit de foarte multe nemultumiri.

Imi aduc aminte ca acum multi ani am fost la un interviu iar persoana cu care discutam mi-a spus „fiecare dintre noi suntem buni la ceva anume indiferent ca asta inseamna sa fii casier sau director; pune-l pe om in locul lui potrivit si rezultatele nu vor intarzia sa apara”. Stiu ca m-am simiti foarte prost deoarece experienta mea era de secretara si receptionera iar eu venisem pentru departamentul de marketing.

As vrea doar sa mai dispara aceasta neincredere si incertitudine si sa-mi dau seama ce loc m-ar face sa ma implic si sa-mi arat adevaratul potential.

Sa fie o zi de luni pe care abia sa o astept…

schimbare

Lasă un răspuns

